Selasa, 27 Mac 2018

BEAUTY FACE OIL ORGANIC

NATURAL BEAUTY FACE OIL TREATMENTS

Mampu menghilangkan kesan ‘stretch marks’ dan parut selepas bersalin.
Ibu-ibu yang baru lepas bersalin selalunya gusar dengan kehadiran ‘stretch marks’ pada bahagian perut. ‘Stretch marks’ juga boleh timbul akibat dari perubahan berat badan yang dialami oleh mana-mana wanita mahupun lelaki. Memang tak berapa cantiklah kalau dah ada tanda regangan pada perut, paha ataupun punggung, dan memang bukan senang nak menghilangkannya.

Salah satu usaha yang boleh dicuba ialah dengan menyapu Natural Beauty Face Oil Treatments pada bahagian yang terlibat. Sama juga dengan parut-parut akibat kesan luka atau kesan bedah, sapukan saja Natural Beauty Face Oil  tiga kali dalam sehari di tempat yang berkenaan. Selalunya memang akan mengambil masa berbulan-bulan untuk melihat hasilnya tapi kalau rajin menyapu setiap hari, memang nampak ketara kesan ‘stretch marks’ atau parut di badan dan muka  anda akan semakin pudar berbanding sebelumnya.

Zeyta  Beauty telah mengadunkan ARGAN OIL,OLIVE OIL, VIRGIN COCONUT OIL, CASTOR OIL,TEA TREE OIL, VITAMIN E OIL dan berbagai lagi Essential Oil yang ada dalam Face Oil zeyta.  Anda telah mendapat 2 manfaat dalam satu botol minyak. Satu manfaat untuk wajah dan satu  lagi untuk seluruh badan. Sesuai untuk lelaki, wanita dan kanak2. Ayuh kita mencuba  NATURAL BEAUTY FACE OIL TREATMENT..insyaallah.

Mudah dan berkesan.
Jom cuba.
Harga sebotol :Rm50
Berat :10ml
hubungi zeyta :-
http://www.wasap.my/0173585227
Blog:zeytabeauty.blogspot.my
Fb page:Zeyta Beauty
Instagram:zeyta_beauty

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SABUN HERBA RESDUNG(KUNYIT)

NAK KULIT CERAH SEMULAJADI DENGAN SABUN KUNYITEMU Kulit Kayu Manis, Cengkih,Halia, Kunyit dan Temulawak amatlah be...

Naturactor Pressed Powder